Zapytanie ofertowe w sprawie realizacji usługi dostawa ładowarki wraz z oprzyrządowaniem.
Zapytanie ofertowe opracowano na potrzeby Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
Działania 1.6 Wspieranie tworzenia i rozszerzania zaawansowanych zdolności w zakresie rozwoju produktów i usług
Poddziałania 1.6.2 Dotacje dla innowacyjnych MŚP Schemat 1: Rozwój sektora MŚP poprzez wdrażanie innowacji w przedsiębiorstwie
– projekty o wartości wydatków kwalifikowalnych poniżej 1 mln zł
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
Postępowanie prowadzone zgodnie z Zasadą konkurencyjności.
- ZAMAWIAJĄCY:
GARDENIA Tomasz Hernacki
z siedzibą w Gnieźnie
- Wschodnia 14c
62-200 Gniezno
Oddział Strzelno
- Kościuszki 9b
88-320 Strzelno
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- KOD CPV: 34142100-5
- Przedmiot zamówienia: ładowarka wraz z oprzyrządowaniem
III. Opis przedmiotu zamówienia:
- stan techniczny: nowa;
- rok produkcji 2017;
- certyfikat CE,
- silnik diesel;
- moc silnika min. 37 KM,
- hydrostatyczny napęd na 4 koła;
- przepływ oleju min. 65 l/min;
- masa własna bez balastów do 1500 kg;
- niecentryczna budowa wysięgnika teleskopowego;
- wysokość podnoszenia min. 2,7 m;
- udźwig min 1000 kg;
- chłodnica oleju hydraulicznego;
- typ: przegubowa teleskopowa;
- okres gwarancji min. 24 m-ce.
Wyposażenie:
- zawór antypoślizgowy załączany przez operatora maszyny;
- system pływający narzędzi;
- hydrauliczny regulator poziomu narzędzia;
- joystick wielofunkcyjny;
- tylni balast boczny 180 kg;
- hak holowniczy kulowy 50 mm ze sworzniem;
- dedykowane przystawki:
- Pług z ostrzem i gumową krawędzią (min. 1400 mm), hydraulicznie regulowany kąt pracy;
- Hydraulicznie napędzana szczotka z kolektorem zbierającym i systemem zraszania, szer. robocza min. 1500 mm;
- Wciągarka hydrauliczna, długość liny min. 30 mb;
- Widły do palet – dł. min. 1200 mm;
- Demontowana kabina.
IV.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać autoryzowani dealerzy producenta maszyny, posiadający autoryzowany serwis na terenie Polski.
Opis sposobu dokonywania oceny: Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę wyżej wymienionego warunku zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” na podstawie analizy informacji przekazanych przez Wykonawcę.
- WARUNKI WYKLUCZENIA
Odrzuceniu podlegają oferty:
- których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
- złożone przez oferenta, który nie spełnia warunków określonych w zapytaniu ofertowym,
- złożone przez oferenta podlegającego wykluczeniu w związku z istnieniem powiązań osobowych lub kapitałowych,
- złożone po terminie określonym w zapytaniu ofertowym.
- KRYTERIA OCENY OFERT
- Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie określonych kryteriów.
- Rodzaje i opis kryterium, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz ze wskazaniem sposobu oceny ofert:
Nazwa kryterium oceny ofert
Waga (maksymalna liczba punktów)
KRYTERIUM – Cena brutto
- w ofercie należy określić łączną cenę netto oraz brutto /z podatkiem VAT/ w
Wartość punktowa = 60
Liczba punktów przyznawana będzie wg następującego wzoru
najniższa oferowana cena brutto
C= ------------------------------------------- x 60
cena brutto badanej oferty
60% (60 pkt.)
KRYTERIUM – termin dostawy w dniach od daty podpisania umowy
Termin dostawy – do 7 dni – 20 pkt.
od 8-14 dni – 10 pkt.
powyżej 14 dni – 0 pkt.
20% (20 pkt.)
KRYTERIUM – odległość autoryzowanego serwisu do oddziału Zamawiającego (Strzelno, ul. Kościuszki 9b)
Do 120 km – 20 pkt.
Od 121-200 – 10 pkt.
Powyżej 200 km – 0 pkt.
20% (20 pkt.)
RAZEM
100% (100 pkt.)
W przypadku, gdy w odpowiedzi na niniejsze zapytanie ofertowe złożone zostaną oferty o takiej samej liczbie punktów Zamawiający wybierze ofertę najbardziej korzystną pod względem ceny brutto (cena najniższa jest rozstrzygająca).
VI. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Miejsce realizacji zamówienia: 88-160 Strzelno, ul. Kościuszki 9b
Termin realizacji zamówienia: nie później niż do 28.02.2018
VII. MIEJSCE, SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Oferta umieszczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na dostawę ładowarki wraz z oprzyrządowaniem”, powinna zostać dostarczona do dnia 27.12.2017 r. do godziny 9.00
- listem poleconym za potwierdzeniem odbioru lub
- przesyłką kurierską lub
- osobiście na adres: GARDENIA Tomasz Hernacki, ul. Trzemeszeńska 17a, 62-200 Gniezno
lub
oferty można składać również drogą mailową na adres: info@gardeniaogrody.pl do dnia 27.12.2017 r. do godz. 9.00.
- Oferty złożone po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- Zapytanie ofertowe dostępne jest na stronie: www.portalogloszen.arimr.gov.pl
VIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Oferty mogą składać autoryzowani dealerzy. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania danego podmiotu, zgodnie z formą reprezentacji Oferenta określoną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Oferenta.
- Termin związania ofertą: oferta wiąże Oferenta od chwili jej złożenia u Zamawiającego przez 60 dni.
- Oferta musi zawierać:
- Ofertę, która powinna zawierać co najmniej:
- nazwę, adres Oferenta, numer NIP,
- przedmiot zamówienia wraz z opisem umożliwiającym ocenę istnienia parametrów określonych w zapytaniu;
- termin realizacji zamówienia,
- łączną cenę netto i brutto,
- termin ważności oferty.
Oferta może zostać złożona na formularzu będącym załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego.
- Następujące oświadczenia i dokumenty:
- Oświadczenie o braku powiązań,
- Certyfikat lub inny równoważny dokument potwierdzający status autoryzowanego dealera producenta.
- WARUNKI ZMIANY UMOWY
Zamawiający nie dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Nie jest możliwe dokonywanie zmian w umowie polegających na zmniejszeniu zakresu świadczenia wykonawcy w stosunku do zobowiązania zawartego w ofercie.
- UWAGI KOŃCOWE
- Każdy Oferent ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
- Ocena ofert zostanie przeprowadzona przez 3-osobową Komisję powołaną przez Zamawiającego spośród pracowników Zamawiającego lub też spoza ich grona.
- Komisja czuwa nad prawidłowym przebiegiem postępowania.
- Wszelkie koszty przygotowania i złożenia oferty wraz z załącznikami ponosi tylko i wyłącznie Oferent.
- Komisja:
- stwierdza prawidłowość postępowania oraz liczbę otrzymanych ofert,
- weryfikuje oferty i ustala, które z ofert spełniają warunki określone w zapytaniu ofertowym,
- odrzuca oferty, które nie odpowiadają warunkom określonym w zapytaniu ofertowym,
- wybiera najkorzystniejszą ofertę lub stwierdza, że nie wybiera żadnej ze złożonych ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania.
- Postępowanie ofertowe zostanie rozstrzygnięte najpóźniej w dniu 28.12.2017 r.
- Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
- Umowa na dostawę musi zostać podpisana przez Wykonawcę w ciągu 7 dni od wezwania Zamawiającego do podpisania umowy.
- W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.
- W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt na adres: info@gardeniaogrody.pl
INFORMACJE
Załączniki do Zapytania ofertowego:
- Formularz ofertowy
- Oświadczenie o braku powiązań.
PLIKI DO POBRANIA / załączniki do pobrania:
- Zapytanie ofertowe GARDENIA
- Zał. 1 Formularz oferty
- Zał. 2 Oświadczenie o braku powiązań
Pliki można pobrać klikając na ikony poniżej.